Geriausias Praėjusių metų rekordas2025 m. Neapolio aukcionas surinko šiek tiek daugiau nei 34 mln. USD. Unikali vyno patirties partijos, gautos iš 500–800 000 USD, ir pakuotė su vyno spalvos „Bentley“ kainavo 1,7 mln. USD.
Tarp geriausių vyno partijų buvo kuruojama kelionė, kurią teikia „Napa’s Staglin Family“ vynuogynas. Dvi poros prisijungs prie „Staglin“ šeimos kelionėse po Šveicariją-patirtis su prabangiomis naktimis, „Michelin-Star Meals“ Ženevoje ir Chamonix bei kiekvieno svečio pasirinktinis „Panerai“ laikrodis. Kelionėje taip pat yra daugybė vyno, kiekviena pora gavo šešių litrų butelį „Staglin“ naujos laidos „Cabernet Sauvignon“. Loto parduota du kartus už 800 000 USD, užsimirdama labdaros organizaciją 1,6 mln. USD.
Taip pat parduodama 800 000 USD, buvo pavadinta „Susipažink su manimi dešiniajame banke“, penkių naktų apgyvendinimo vietą „Château Troplong Mondot“, kurį remia „Bordeaux Concierge“. Prabangoje kelionėje buvo daugybė „Michelin-Star“ patiekalų, privačių ekskursijų ir degustacijų su „Château Troplong Mondot“ „Grand Cru Classé“ kaimynais.
Taip pat buvo pasiūlyta aštuonių naktų viešnagė įvairiose „Antinori“ savybėse, pradedant Villa Tignanello Toskanoje iki Umbria Estate Castello Della Sala. Galutinis prizas, kuris buvo laimėtas už 750 000 USD, apima retus antinori vynus Jeroboams ir magnumuose. (Galimas visas Neapolio aukciono partijų sąrašas čia.)
Nuo pat įkūrimo 2001 m. Neapolio žiemos vyno festivalis surinko daugiau nei 336 mln. USD. Šie pinigai buvo panaudoti Neapolio vaikų ir švietimo fondo (NCEF) finansavimui, kuris dirbo su įvairiomis labdaros organizacijomis ir agentūromis, turinčiais įtakos Per pastaruosius 24 metus daugiau nei 350 000 vaikų.
Visos šios programos ir iniciatyvos buvo finansuojamos iš renginių savaitgalio, tylus internetinis aukcionas ir vienos dienos aukcionas. 650 svečių susirenka savaitgaliui, kur jie yra pučiami ir pietūs su geriausiais „Châteaux“ ir „Estates“ iš Pomerolio į Toskaną į Napos slėnį ir garsiausių Amerikos virėjų būrį.
Laimėjęs konkurso dalyvis. Kreditas: Neapolio žiemos vyno festivalis
Taigi, kaip šis vyno ir kelionių aukcionas Pietų Floridoje pradeda nykštinti aukcionų pajamas su turtinga istorija, pavyzdžiui, „Hospices de Beaune“ O aukcionų Napos slėnis?
Collier County, Floridos vaikai
„Tai vaikams“ yra susilaikymas, kurį pakartotinai girdite Neapolio vyno savaitgalį. Taip prasidėjo visa tai. Vietiniai gyventojai norėjo rasti būdą, kaip pakeisti savo bendruomenės vaikų gyvenimą.
Collier County, Floridoje, turi keletą labiausiai ekonominių skirtumų pasaulyje. Pagal a Collier County bendruomenės poreikių ir turto vertinimo tyrimas „QQ Research Consultants“ 2021 m .: „Aukščiausio lygio 1% apskrities gyventojų vidutinės namų ūkio pajamos yra 4 191 055 USD, o apatinės 99% – vidutinės namų ūkio pajamos yra 57 258 USD“.
Apskrities vyriausybė nefinansuoja jokių socialinių paslaugų, tarnaujančių apskrities vaikams.
Kaip Neapolio žiemos vyno festivalio dalis, dalyviai gali pamatyti jų aukų poveikį „Meet The Kids Day“, vieną dieną prieš aukcioną. Yra galimybė susimaišyti su vaikais, pamatyti festivalio lėšų programas ir išgirsti iš pirmų rankų atsiliepimų apie pokyčius, kuriuos jis padėjo sukurti.
17-metis berniukas, vardu Dawsonas, pasidalino savo istorija su aukcionų lankytojais. Jis prarado motiną, kuri kovojo su priklausomybe vos prieš metus. Jo tėvas stengėsi surasti jam reikalingą pagalbą, tačiau aukcionų finansuojamam pelno nesiekiančiam asmeniui, vadinamam „Valerie’s House“, teikiančiomis psichinės sveikatos ir sielvarto konsultavimo paslaugas vaikams. Dawsonas kalbėjo miniai apie savo kelionę, savo planus ir finansavimo, kuris atitenka programai, poveikį, kuris jį „išgelbėjo“.
Penkerių metų berniuko, vardu Colsonas, globėjas pasidalino savo kelione. Jo motina buvo labai priklausoma nuo narkotikų. Jis gyveno su ja automobilyje, kur ji ramino jį su vaistais ir kartais marihuanu. Kai jis pateko į globos namus, jis negalėjo kalbėti ir dažnai praleisdavo dienas, kurios yra susiraukusios vaisiaus padėtyje. NCEF finansuojama akademija pakeitė savo gyvenimą ankstyvosios vaikystės mokymo programoje, kuria siekiama pasiekti traumuojančius vaikus. Pasibaigus pristatymui, Colsonas užėjo į sceną, deklamuodamas savo „ABCS“ miniai, suteikdamas nuoširdų padėką ir bangą.
Neapolio vaikų ir švietimo fondas užsakė septynis trečiųjų šalių dotacijų ir finansavimo poveikio tyrimus. Jis turi keturių žvaigždučių (iš keturių) reitingą iš „Charity Navigator“, trečiosios šalies organizacijos, analizuojančios labdaros ir ne pelno organizacijas.
„Napa“ ryšys
Nors renginys tapo visiškai tarptautiniu, jis turi svarbias ankstyvas Napos slėnio šaknis. Vienas iš organizacijos įkūrėjų yra Jeffas Gargiulo.
Jeffas Gargiulo gimė ir užaugo Neapolyje, Floridoje, o jo šeimos verslas nuvežė jį į Kaliforniją, galiausiai paskatino įsigyti vynuogyną ir vyno daryklą, „Gargiulo“ vynuogynus.
Gargiulo laikė namus Neapolyje ir vis dar praleidžia daug laiko. „Grupė iš mūsų, mes buvome pasiryžę padaryti ką nors, kad patenkintume poreikį, kurį matėme Collier County su paslaugų trūkumu vaikams. Kai galvojome apie tai, ką galime padaryti, pamačius aukciono Napos slėnio sėkmę įkvėpė idėją “.
Nors „Gargiulo“ galėjo turėti koją abiejuose pasauliuose, renginys, kuriame dalyvavo stiprus Napos kaimynų, tokių kaip Clarke Swanson, ir įkūrėjų grupės, bendradarbiavimo Neapolyje.
„Kadangi žiemą nebuvo tokio aukciono, mes manėme, kad čia galbūt galėsime surengti vyną orientuotą aukcioną, kuris leistų mums surinkti pinigų šioms vietinėms vaikų palaikymo paslaugoms. Pirmaisiais metais mes turėjome HarlanasJeanas Phillipsas su rėkiančiu ereliu, Gil Nickel iš Far Niente ir kitų “, – aiškino Gargiulo, parodydamas ankstyvą ir atkaklų Kalifornijos ikonišką vyno gamintojų įsipareigojimą.
Kultūros kūrimas
Daugeliui didžiųjų Napos vardų buvo ilgai įsipareigoję Neapolio aukcione; Tai daugiau nei draugystė; Kalbama apie misiją ir kultūrą, akivaizdžią organizacijoje.
„Harlan Estate“ įkūrėjas Don Weaveris pasidalijo, kad legendinė etiketė buvo aktyvus 23 iš 25 metų renginio rėmėjas. „Harlane mes turime didelę minkštą vietą vaikams. Mes ir mūsų vynai keliaujame po pasaulį, todėl jaučiamės kaip pasaulinės bendruomenės dalis ir, turėdami tai didesnį atsakomybės jausmą. Mums sekasi gerai, todėl jaučiame pareigos jausmą padėti kitiems “.
Davidas Duncanas iš „Silver Oak“ pradėjo pasirodyti 2003 m. “Ketinimas ir organizacija, kuri tvarko renginį, valdymą ir, žinoma, poveikis verčia mus labai gerai jaustis palaikant NCEF. Matote tą poveikį savo akimis „Meet the Kids Day“. Tai įspūdinga. Jie tai daro aukščiausiu lygiu, ir mes esame privilegijuoti dalyvauti tiek laiko, kiek turime “.
Nuo pat pradžių Napoje iki Vosne-Romanée kaimo, Neapolio aukcione yra tarptautinis pėdsakas. Vyno daryklos, tokios kaip Allegrini, Antinori ir Krug Varioush„Accendo Cellars“ ir „Jackson Family“ vynai daugiau nei dešimtmetį.
Grafas Louis-Michel Liger-Belair iš Burgundy’s Domaine du Comte Liger-Belair kalbėjo apie tai, kaip vietinio dovanojimo kultūra, kurią jis matė Neapolyje, kai pirmą kartą dalyvavo 2017 m. jų vietinė bendruomenė.
„Mums Neapolis tikrai pakeitė idėją įsipareigoti į bendruomenę vietoje“,-sakė Liger-Belair. „Mes dažnai galvojame apie žmonių poreikius tolimose vietose ir būdami šios patirties dalimi matėme tuos, kurie padeda žmonėms iškart aplink juos. Tai padarė didžiulį poveikį mums “.
„Liger-Belair“ papasakojo istoriją apie turto įsigijimą Vosne-Romanee ir, užuot pavertęs jį nuomos turtu, paaukoję namą bendruomenei. Tai tarnauja kaip kavinė, paštas ir maisto bankas. „NCEF dėka tai atvėrė mūsų akis į mūsų vietos bendruomenės poreikius. Tai atvėrė mūsų akis į tai, kad šalia yra žmonių, kuriems reikia šalia “,-padarė išvadą„ Liger-Belair “.