Niujorke įsikūrusi bendrovei priklauso daugiau nei 100 prekės ženklų, įskaitant Robertą Mondavi, Kim Crawford, Ruffino, Meiomi, Simi vyno daryklą ir kalinį.

Tai yra vienas didžiausių vyno tiekėjų JAV, tačiau ši verslo dalis pastaraisiais metais kovojo.

Remiantis naujausiu bendrovės atnaujinimu, vyno pardavimai sumažėjo 14% per metus per tris mėnesius, pasibaigusius 2024 m. Lapkričio mėn. Spirito pardavimai taip pat sumažėjo 15%.

„Constellation Brands“ dabar planuoja mesti rankšluostį ir išeiti iš vyno pramonės, pasak Vyno verslas.

Bendrovės centrinės slėnio vyno operacijos bus parduodamos „Delicato Family Wines“, kurių prekės ženklai yra Pranciškus Coppola, 1924 m. Ir „Stoneleigh“.

Tuo tarpu įmonės pakrančių prekės ženklai ir vynuogynai patektų į „Duckhorn“ portfelį, kuris buvo prarijo privataus kapitalo įmonė „Butterfly Equity“ Praėjusį spalį.

„Constellation Brands“ buvo įkurtas Niujorko „Finger Lakes“ regione dar 1945 m. Jis garsėjo tuo, kad pardavė Ričardo laukinę airišką rožę, sustiprintą vyną, tačiau galiausiai tapo pagrindiniu vyno gamintoju, atlikęs keletą pagrindinių įsigijimų.

Tačiau didžioji bendrovės pertrauka įvyko 2013 m. „AB Inbev“, didžiausia pasaulyje alaus darykla, ką tik sutiko įsigyti Meksikos „Grupo Modelo“ už 20,1 mlrd. USD.

Šis susitarimas patyrė pražangą JAV teisingumo departamento antimonopolinei agentūrai, kuri teigė, kad tai padidins konkurenciją JAV rinkoje. AB „InBev“ buvo priverstas parduoti „Grupo Modelo“ JAV operacijas, kad susitartų dėl linijos.

„Constellation“ pradėjo pirkti „Modelo“ JAV verslą, įskaitant „Piedras Negras“ alaus daryklą ir „Crown Imports“ paskirstymo ranką.

Tai pavertė „Constellation“ pagrindiniu JAV alaus rinkos žaidėju. „Modelo“ ir „Corona“ per ateinančius metus iš tikrųjų perėjo į jėgą, o „Modelo“ dabar yra populiariausias šalies alaus prekės ženklas.

Tačiau „Wine and Spirits“ verslas svėrė įmonę. Rugsėjo mėn. „Constellation“ paskelbė perspėjimą apie pelną po to, kai atskleidė, kad jis tikisi, kad vyno ir spirito skyriuje bus iki 2,5 milijardo dolerių.

Remiantis „Sipsource“ duomenimis, 2024 m. Iš viso 2024 m. Iš viso 2024 m. Sumažėjo 6%. Keičiasi demografiniai rodikliai, ekonominės jėgos ir sveikatos rūpesčiai buvo kaltinti. Pranešama, kad „Constellation“ dabar nusprendė, kad to užtenka, ir galėjo visiškai išeiti iš vyno prekybos.


Susiję straipsniai

„Constellation“ prekės ženklai perka „Santa Barbara“ gamintoją „Sea Smoke“

Meistras Sommeljė Larry Stone paaiškina, kodėl jis pardavė „Lingua Franca“ „Constellation Brands“

JAV vyno pardavimai vis dar kovoja, sako „Silicon Valley Bank“ ataskaita



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -