Vidaus rinkoje pardavimas sumažėjo 7,2% iki 118,2 mln. butelių. Tai yra žemiausias pardavimo rodiklis nuo 1985 m.

Eksportas sekėsi dar prasčiau – sumažėjo 10,8% iki 153,2 mln. butelių. Šampano paklausa nebuvo tokia silpna nuo 2002 m., kai pasaulis siautėjo nuo dot-com burbulo katastrofos ir rugsėjo 11-osios atakų.

Maxime Toubart, Champagne Syndicat Général des Vignerons (SGV) prezidentas ir Comité Champagne vienas iš pirmininkų, sakė: „Šampanas yra tikras vartotojų nuotaikos barometras. Dabar ne laikas švęsti, nes vyksta infliacija ir pasauliniai konfliktai, taip pat ekonominis ir politinis netikrumas kai kuriose didžiausiose Šampanės rinkose, pavyzdžiui, Prancūzijoje ir JAV.

Iš tiesų, praėjusiais metais Prancūzijoje buvo mažai priežasčių švęsti, vyriausybei svyruojant nuo vienos politinės krizės prie kitos.

Suirutė prasidėjo, kai prezidento Emmanuelio Macrono partija patyrė niūrų pasirodymą Europos Parlamento rinkimuose. Jis atsakė paleidęs Nacionalinę Asamblėją ir paskelbdamas pirmalaikius parlamento rinkimus birželį.

Tai buvo didelis lošimas, kuris galėjo būti skirtas sustabdyti Marine Le Pen kraštutinių dešiniųjų nacionalinio mitingo pagreitį. Tačiau tai atsiliepė, nes rinkimai nesulaukė daugumos laimėtojų.

Vietoje to parlamento rinkimai sukūrė tris konkuruojančias politines grupes. Jie yra maždaug vienodo dydžio, ir kiekvienas iš jų nepajėgus vienas valdyti.

Šie konkuruojantys veiksniai nesugebėjo suformuoti koalicijos, todėl Prancūzija buvo įstumta į politinį paralyžių. Praėjusiais metais Prancūzija išgyveno keturis ministrus pirmininkus ir vis dar kovoja su krize.

CAC 40, etaloninis Prancūzijos akcijų rinkos indeksas, praėjusiais metais nukrito 3%, mažėjant prabangos prekių paklausai tokiose rinkose kaip Kinija.

Tai buvo niūrus rodiklis, palyginti su Amerikos analogu S&P 500, kuris išaugo 23%. Vokietijos akcijų rinka taip pat išaugo 18,7%.

Tuo tarpu „Moody’s“ sumažino Prancūzijos kredito reitingą, motyvuodama „iš esmės silpnesne“ ekonomikos perspektyva.

Prancūzija nebegali pasikliauti didėjančiu eksportu, kad kompensuotų deficitą. Pasauliniu mastu, vyno suvartojimas nukrito iki žemiausio lygio per 27 metus 2024 mpasak Tarptautinės vynuogių ir vyno organizacijos (OIV).

The OIV kaltino infliacijąkuris sumažino vartotojų perkamąją galią, tačiau žmonės mažiau geria ir dėl sveikatos priežasčių.

Tačiau kai kurie šampano gamintojai tebėra optimistiški. „Šampanas yra tvirtas, tvarus organizacinis modelis, kuris įrodė savo vertę net ir ištikus sunkumams, o tai sustiprina jo pasitikėjimą ateitimi“, – sakė „Union des Maison de Champagne“ pirmininkas ir komiteto pirmininkas Davidas Chatillonas. Šampanas. „Mažiau palankiu metu turime ruoštis ateičiai, laikytis tvaraus vystymosi planų ir pritraukti naujų rinkų bei naujų vartotojų.


Susiję straipsniai

Investicija į vyną: populiariausi šampanai

Chapel Down nusiteikęs nuotaikingai, nes angliškai putojantis pardavimas lenkia šampaną

20 metų Polo Rogerio „Cuvée sero Winstono Churchillio“ vertikalė



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -