Tai, kaip žmonės keliauja, greitai keičiasi, tačiau, nors visi apsėsta skrydžio pasiūlymų ir paslėptų Gemo vietų, jiems trūksta didžiausios galimybės per dešimtmetį. Kelionių ateitis yra ne tik tai, kur eini, – apie tai, kaip jūs naudojate savo kelionę. Tai jau ne apie pasyvią patirtį. Pats „Travel“ tapo karjeros, finansinės nepriklausomybės ir net AI skatinamų naujovių paleidimo planu. Jei galvojate tik apie tai, kur eiti toliau, galbūt paliksite likimą ant stalo. Štai kas iš tikrųjų keičiasi ir kaip jūs galite pasinaudoti visiškais pranašumais, kol likusį pasaulį sugauna.
Keliautojai, kurie išgrynina, o kiti tiesiog praleidžia
Prieš kelerius metus žmonės keliavo tik į patirtį. Dabar? Jie paverčia kiekvieną kelionę investicijomis. Šiuolaikinis keliautojas ne tik užfiksuoja keletą nuotraukų „Instagram“ – jos iš savo nuotykių daro visą karjerą.
Šis poslinkis jau nėra susijęs tik su profesionaliais influenceriais. Keliautojai vietinius susitikimus paverčia mokamu turiniu, naudodamiesi AI, kad supaprastintų redagavimo procesą, ir netgi licencijuoja savo vaizdus įmonėms, norinčioms autentiškam turiniui. Kai kuriems žmonėms net mokama už apsilankymą konkrečiose vietose, bendradarbiaudami su turizmo lentomis, kurioms reikia šviežių akių į jų tikslus.
Skirtumas tarp tų, kurie uždirba pinigus keliaudami, ir tų, kurie tiesiog išleidžia, yra viskas. Keliautojai, suprantantys galimybę, ne tik dokumentuoja savo keliones – jie supakuoja juos taip, kaip nori verslas ir auditorija. Ir naudojant AI įrankius, pašalindami sunkų redagavimo ar nuolatinio protų šturmo poreikį, niekada nebuvo taip lengva.
Kaip žmonės uždirba pinigus kaip influenceris be didžiulio sekimo
Yra įprasta klaidinga nuomonė, kad norint uždirbti pinigų kaip influencininkas reikalauja milijonų pasekėjų. Tai pasenęs mąstymas. Naujoji realybė? Mikro influenceriai-žmonės, turintys vos kelis tūkstančius labai įsitraukusių pasekėjų, yra didesnė nei bet kada. Pramogos keičia savo dėmesį nuo masinio poveikio į tikslinį poveikį. Jie nenori mokėti už plačią, atsitiktinę auditoriją. Vietoj to, jie nori susisiekti su keliautojais, kurie daro įtaką konkrečioms bendruomenėms. Kažkas, turintis 5000 įsitraukusių pasekėjų, kurie pasitiki savo kelionių rekomendacijomis, yra daug vertingesnis nei tas, kuris turi milijoną pasekėjų, kurie vos sąveikauja. Tai yra ten, kur įsitraukia protingi keliautojai. Dokumentuoti unikalią patirtį-tai yra mažiau žinomi viešbučiai, bandydami regionines virtuves ar net išbandydami kelionių įrankius-tai, kurdama partnerystę ir rėmimą, nei bet kada. O dabar AI automatizuodami antraštes, žymes ir net vaizdo įrašus, net pirmą kartą pirmą kartą influenceriai gali sukurti profesionalų turinį beveik be mokymosi kreivės.
Kelionių verslininkų, kurie niekada negrįžta į nuo 9 iki 5
Kai kuriems kelionės nėra tik šalutinis koncertas – tai visas verslas. Skaitmeninių klajoklių kilimas yra gerai dokumentuotas, tačiau tai, kas vyksta dabar, yra gilesnė. Žmonės ne tik laisvai samdomi nuo nešiojamojo kompiuterio paplūdimyje. Jie kuria kelioninius verslus, kurie yra išoriniai tradiciniai darbai.
Kai kurie keliautojai auditorijai parduoda išskirtinius maršrutus, kurie nori ekspertų patarimų. Kiti perkelia kelionių filmuotą medžiagą į akcijų turinio bibliotekas, kurias įmonės moka naudoti. Netgi yra tokių, kurie naudoja AI įrankius, kad supaprastintų konsultavimo verslą, siūlo nuotolinį koučingą siekiantiems klajokliams.
Viena iš labiausiai neįvertintų galimybių šiuo metu? Daugiakalbis turinys. Kelionių vaizdo įrašų paklausa skirtingomis kalbomis didėja, o protingiausio turinio kūrėjai naudojasi AI naudodamiesi „YouTube“ vaizdo įrašų vertimu. Užuot sukūrę vieną vaizdo įrašą ir tikėdamiesi, kad jis pasirodys gerai, jie pritaiko jį kelioms kalboms, iškart padaugindami savo auditorijos pasiekimą ir pajamas, be papildomo filmavimo.
Žaidimo keitiklis: AI avatarai daro keliautojus nesustabdomus
Čia viskas pasidaro laukinė. PG nebegina tik keliautojams redaguoti vaizdo įrašus ar organizuoti maršrutus. Tai iš tikrųjų uždirba pinigus, kol jie miega. Didžiausias žaidimų keitiklis? AI avatarai.
Įsivaizduokite tai: vieną kartą sukuriate kelioninį vaizdo įrašą ir, užuot praleidę valandas redaguoti, balsuoti ar pakeisti formatą, AI avataras tai daro jums. Šios hiperrealistinės, pritaikomos skaitmeninės savęs versijos gali papasakoti turinį, paversti jį keliomis kalbomis ir netgi bendrauti su auditorija-pakeldami pirštą.
Geriausia dalis? Tai sklandu. Keliautojai dabar naudoja AI avatarus, kad savo asmeninę patirtį paverstų visžalį turinį, kuris nuolat dirba po to, kai jie perėjo į kitą kelionės tikslą. Kai kurie net automatizuoja visas kelionių konsultacijų paslaugas, kai AI versija atsako į bendrą klausimų, kol jie tyrinėja.
Tai nėra ateitis – tai vyksta dabar. Ir žmonės tuo pasinaudoja verslu, kuris ne tik finansuoja savo keliones, bet ir visiškai pašalins tradicinių darbo vietų poreikį.
Kodėl šis galimybės langas tęsis amžinai
Šiuo metu kelionių pramonė vyksta pereinamuoju laikotarpiu. Senieji būdai užsidirbti pinigų kelyje – užsegimas, paprastas nuotraukų rėmimas ir pagrindiniai laisvai samdomi darbuotojai – yra išblukę. Tai, kas juos pakeičia, yra sistema, kurioje AI skatinamas efektyvumas, nišos įtaka ir automatizuotas turinio kūrimas nustato, kas klesti.
Žmonės, kurie greitai juda, įsitvirtins, kol masės gaudys. Tie, kurie laukia? Jie vis tiek vejasi pigius skrydžius, o kiti stato karjerą, leidžiančią jiems skristi bet kur be antros minties.
Kelionės jau ne tik apie tyrinėjimą. Tai susiję su nuosavybe. Kyla klausimas, ar šis poslinkis vyksta – ar jums bus prieš tai, ar paliksite.
Dalijimasis yra rūpestingas!