Antradienį susitikęs su „Rail Balticos“ projektu įgyvendinančiomis įmonių vadovais Julius Glebovas, kuris susitiko su transporto ir transporto viceprezidentu, paragino jį paspartinti projekto įgyvendinimą. Tikslas yra kuo greičiau pastatyti Europos geležinkelio matuoklį nuo Kauno į Panevezys ir tuo pačiu sujungti Lietuvą ir Lenkiją.

Susitikimo su „LTG Infra“ vadovybe, Lietuvos geležinkelių (LTG) grupei, įgyvendinanti projektą Lietuvoje, buvo aptarti „Rail Balticos“ projekto pažanga ir artimiausias su projektu susijęs darbas.

Vice -Minister Glebov pabrėžė, kad dabartiniame geopolitiniame kontekste labai svarbu padidinti Europos geležinkelio trakto tempą skyriuje tarp Kauno ir Panevezys. Anot viceprezidento, taip pat svarbu kuo greičiau pasiruošti statyboms pasienio link Lenkijos link.

„Mes tikime, kad vienas iš būdų tai pasiekti yra tai, kad tai yra veiklos optimizavimas, o ištekliai yra prioritetas toms projekto dalims ir skyriams, kurie mus sieja su Vakarų ir įgalina traukinių srautą. „Rail Baltica“ taip pat yra ypač svarbi kariniam mobilumui ir nacionaliniam saugumui. Mes turime įvykdyti projektą iki 2030 m., Todėl tikimės, kad atsakingos įmonės imsis visų įmanomų priemonių, kad paspartintų “, -sakė Julius Glebovas, transporto ir komunikacijos viceprezidentas.

Šiuo metu 46,3 km „Rail Baltica“ pagrindinė linija yra pagrindinės „Rail Baltica“ linijos statybų skyriuje ir inžinerinės konstrukcijos nuo Kaunos iki Panevezys. Planuojama, kad statybos darbai šių metų pabaigoje išaugs iki 114 km ir apims 43 procentus. Pirmasis geležinkelio linijos turas. Susitikimo metu taip pat įsipareigojo įgyvendinti „AB LTG Infra“ projektą, kad padidintų statybos tempą.

Siekdamas atlikti likusius šio skyriaus projektavimo darbus, „AB LTG Infra“ buvo dar 2024 m. Perėmė 78 km ruožą nuo Kauno iki Ramygala projektavimo susitarimo iš Jungtinės Baltijos bendrovės „RB Rail“.

„Praėjusiais metais„ LTG Infra “, kuris praėjusiais metais įgyvendina„ Rail Baltica “Lietuvoje, finalo veiksmai, kurie turės ilgalaikę įtaką projektui. Kai suinteresuotosios šalys susitarė, buvo pakeistas valdymo modelis, o tai reiškia, kad mes perimame sutartis, vykdomas iš bendros Baltijos bendrovės Lietuvoje. Vienas iš svarbiausių laimėjimų yra susitarimai su tarptautiniais partneriais, dizaineriu „IDEOM Consulting, inžinerija, architektūra, savęs“ ir rangovas Rizzani de Eccheris, leidžiantis mums tęsti Nerio tilto ir būsimų skyrių statybą “, – teigė Arenijus,„ Arenijus “,„ Arenijus “,„ Arenijus “,„ Arenijus “,„ Arenijus “direktorius Rail Baltica Lietuvoje Lietuvoje.

Atidarymas nuo sienos su Lenkija iki Jiesia (Kaunas) jau baigtas ir žemė išpirkta. Artimiausiu metu rengiama šio skyriaus projektavimo sutartis.

Iki šiol „Rail Baltica“ projektas Lietuvoje turi 1,6 milijardo dolerių. eurai. Tikslas yra naudoti trečdalį Europos Sąjungos (ES) fondų šiais metais.

Transporto ir komunikacijos ministras Eugenijus Sabutis, kuris susitiko su ES transporto komisaru ir kitais aukštaisiais Briuselyje pareigūnais, pabrėžė, kad reikia padidinti Europos investicinius „Balticai“ ir kitus strategiškai svarbius transporto infrastruktūros projektus Lietuvoje. „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas abiejose šalyse ir jo finansavimas taip pat buvo vienas iš pagrindinių klausimų, aptartų Lietuvos -Polijos komunikacijos ministrų susitikime šiais metais Varšuvoje.

„Rail Baltica“ yra didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kuriame bus sujungtas Talinas, Parnu, Ryga, Panevezys, Kaunas, Vilnius ir Varšuva. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis bus 870 km Baltijos valstijose: 392 km Lietuvoje, 265 km Latvijoje ir 213 km Estijoje.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -