Hirosima, Japonija, be jokios abejonės, visame pasaulyje žinoma dėl to, kas įvyko 1945 m. rugpjūčio 6 d. 8.15 val. – pirmą kartą pasaulyje panaudotas branduolinis ginklas kare. Vizito Japonijoje metu negalėjome praleisti progos aplankyti iškilmingas Hirosimos vietas, dar kartą primenant, ką gali atnešti karo tragedijos.
Kelias dienas planavome apsistoti Kiote kaip ilgesnės kelionės į Japoniją dalį, todėl nusprendėme aplankyti Hirosimą kaip vienos dienos kelionę iš Kioto. Kadangi svarbiausias Hirosimos akcentas pamatyti užtrunka tik vieną dieną, tai reiškė, kad mums nereikėjo vėl krautis ir perkelti viso bagažo. Tai tikrai ilgos dienos kelionė, bet tikrai verta.
Kaip nuvykti į Hirosimą iš Kioto
Hirosimos miestas yra maždaug 225 mylių į vakarus nuo Kioto, abiejose Honšiu pietvakarių pusėse yra pagrindinė Japonijos sala.
Lengviausias ir greičiausias būdas nuvykti iš Kioto į Hirosimą yra Shinkansen kulkiniu traukiniu, kurio bendra kelionės trukmė yra apie 2 valandas. Rezervuotų vietų bilietai kainuoja 11 300 jenų į abi puses, o už nerezervuotas vietas galite tikėtis sutaupyti apie 500 jenų. Kai keliavome traukiniu be rezervuotų vietų, niekada neturėjome problemų rasti vietų nerezervuotame traukinio vagone, tačiau traukinių stoties klientų aptarnavimo tarnyba perspėjo, kad taip būna ne visada.
Jei turite Japan Rail Pass, tai yra geriausias pasirinkimas, nes kelionė traukiniu jau įtraukta. Tiesiog nepamirškite važiuoti Nozomi ar Mizuho Shinkansen, nes tie greitieji traukiniai neįtraukti į JR leidimą.
Be Japan Rail Pass iš Kioto į Hirosimą pigiausias būdas yra autobusu arba automobiliu, kelionė trunka 4,5–6+ valandas. Greitkelio autobusas startuoja val 3500 jenų į abi puses, priklausomai nuo užimtumo ir autobusų kompanijos. Kelionė į abi puses autobusu kainuos mažiau nei į vieną pusę Shinkansen, tačiau autobuse praleisite didelę savo dienos dalį.
Yra galimybė iš Kioto vėlai vakare išvykti naktiniu autobusu, kuris ryte atvyksta į Hirosimą. Tai gali būti geras pasirinkimas, jei norite sutaupyti šiek tiek pinigų praleisdami naktį viešbutyje ir išnaudoti visas dienos kelionės į Hirosimą privalumus. Tiesiog atminkite, kad greitkelio naktiniame autobuse yra atloštos ir patogios sėdynės, tačiau jo negalima gulėti, todėl jūsų miego kokybė gali būti apribota.
Rytas Hirosimoje
Hirosimos pilis
Eidami iš Hirosimos traukinių stoties link miesto centro, pirmoji mūsų stotelė buvo Hirosimos pilis. Tai graži XVI amžiaus pilis, kurią beveik visiškai sunaikino atominė bomba ir nuo to laiko ji buvo atstatyta. Apsuptas griovio, tai šauni maža oazė vidury miesto.





Mums šauniausia yra tai, kad Hirosimos pilyje yra trys medžiai, išgyvenę atominį bombardavimą, vadinami Hibakujumoku, kur galite vizualiai pamatyti medžio sužalojimą ir kovas, kurias jis patiria nuo tada.
Atominės bombos kupolas


Vienas iš ikoniškiausių Japonijos ir Antrojo pasaulinio karo vaizdų yra Atominės bombos kupolas Hirosimoje. Pastatyta kaip Hirosimos prefektūros pramonės skatinimo salė, viskas pasikeitė 1945 m. rugpjūčio 6 d. Rugpjūčio 6 d. 8.15 val. JAV numetė pirmąją atominę bombą ant Hirosimos, sprogimo centras įvyko tik 150 m horizontaliai ir 600 m vertikaliai. nuo Kupolo.
Nors viduje buvę žmonės žuvo akimirksniu, akmeninė ir plieninė konstrukcija buvo sugriauta tik iš dalies, kitaip nei aplinkinė teritorija, kuri buvo išlyginta dėl sprogimo. Galiausiai pastatas buvo išsaugotas ir kaip bombardavimo memorialas, ir kaip taikos simbolis. Dabar tai yra Taikos memorialinio parko, kuris supa pastatą, akcentas.
Hirosimos taikos memorialinis parkas
Hirosimos taikos memorialinis parkas yra didžiulis memorialinis parkas Hirosimos centre, kuriame yra daug žymių paminklų ir muziejų, kuriuos reikia aplankyti.
Pradėjome nuo Vaikų taikos paminklas mažajam Sadako Sasaki ir tūkstančiams vaikų, žuvusių per atominį sprogdinimą, atminti. Statula yra mergaitės, laikančios virš galvos sulankstytą popierinį kraną. Iki šiol tūkstančiai popierinių gervių yra paaukoti siekiant pagerbti šį jaunų mergaičių norą.
Šalia to yra Atominės bombos memorialinis piliakalnis kuris yra paprastas, bet judantis paminklas, kuriame pastatytas paprastas piliakalnis, dengiantis 70 000 neatpažintų bombos aukų pelenus.








Mes nuėjome toliau žemyn Memorialinis kenotafas kalno formos paminklas, kuriame saugomi visų nuo bombos žuvusių žmonių vardai. Žvelgiant pro tuščią Kenotafo erdvę, jis puikiai įrėmina Taikos Liepsna tiesiai už jo, kuri degs tol, kol bus išmontuotos visos branduolinės bombos, ir Atominės bombos kupolas fone.
Kita stotelė buvo Hirosimos nacionalinė taikos memorialinė salėį kurį galima patekti nemokamai. Eidami šlaitu į Atminimo salę, galite sužinoti daugiau apie istoriją, dėl kurios įvyko atominis bombardavimas, ir pasekmių tvarkaraštį. Atminties salėje yra 360 laipsnių plytelėmis išklotas vaizdas, kaip Hirosima atrodė po bombardavimo, su nedideliu centriniu paminklu, kuriame rodomas tikslus bombardavimo laikas 8:15 val.
Paskutinė mūsų stotelė buvo Hirosimos taikos memorialinis muziejus. Įėjimas į muziejų kainuoja 200 jenų vienam asmeniui ir tikimasi eilės. Čia pagrindinis dėmesys skiriamas aukos daiktų demonstravimui, siekiant pabrėžti absoliučius nutikusius siaubus.
Popietė Miyajimoje


Maždaug 25 minutės į vakarus nuo Hirosimos yra Miyajima sala, garsėjanti savo pakrantės šventove ir torii vartais, kurie atrodo kaip plūduriuojantys jūroje per potvynį. Geriausia patikrinti orų ir potvynių diagramas, kad įsitikintumėte, jog Mijadžimoje gausite taip, kaip ieškote.
Visą dieną lijo ir lijo, todėl nusprendėme leistis į ramesnę dienos kelionę į Hirosimą. Kelionė neapsimoka eiti stovėti per lietų kur nors kitur, o papildomai praleisti laiką keliaujant.
Kaip patekti į Miyajima iš Hirosimos
Geriausias būdas patekti iš Hirosimos stoties į Miyajima yra JR San-yo linija iš Hirosimos stoties iki Miyajima-guchi stoties, kuri yra apie 30 minučių. Tada susėskite į trumpą keltą iš Miyajima-guchi prieplaukos ir Miyajima. Geriausia tai, kad keltas ir traukinys yra įtraukti į JR Pass.
Neprivaloma: vakarienė Kobėje
Vėlyvą popietę baigėme tyrinėti Hirosimą ir nusprendėme važiuoti ankstesniu traukiniu atgal link Kioto, kad galėtume sustoti Kobėje ir vakarienei paragauti bendravardinės Kobės jautienos. Su Japan Rail Pass nėra jokių papildomų išlaidų, todėl supratome, kodėl gi ne!
Atvykę į Kobę bandėme rasti paskutinės minutės laisvų vietų geriausiuose Kobės jautienos restoranuose mieste, kuriuose paprastai rezervacijos užpildomos dienomis, o ne prieš savaites. Nedarykite tos pačios klaidos kaip mes, kitaip vakarienei turėsite rasti ką nors kita. Tačiau čia yra populiariausi restoranai Kobėje.
- Kobe jautienos kepsnys Ishida: Atviras ir pietums, ir vakarienei, turite iš anksto užsisakyti internetu ir iš anksto sumokėti už kelių patiekalų patiekalą. Savo valgyje galite rinktis iš skirtingos kokybės, gabalų ir gramų Kobe jautienos. Vakarienės kainos svyruoja nuo nuo 6 670 iki 20 125 jenų priklausomai nuo mėsos kokybės.
- Tor Road kepsnys Aoyama: Šiame šeimai priklausančiame restorane yra tik 8 sėdimos vietos. Klasikinis specialusis Aoyama Maya kursas vakarienei yra atviras ir pietums, ir vakarienei 9900 jenų. Rezervaciją galite rezervuoti susisiekę jiems tiesiogiai Facebook, į kurį atsakymą gavome greičiau nei per 2 valandas.
- Biftek Kawamura Sannomiya: Čia rasite plačiausią jautienos kokybės pasirinkimą, todėl jei norite viską išnaudoti, tai gali būti geriausias jūsų pasirinkimas. Kobės jautienos patiekalai svyruoja nuo nuo 13 310 iki 35 640 jenų. Rezervacija yra būtina ir gali būti atlikta internetu.


Meriken parkas
Meriken parkas labiausiai žinomas dėl raudonojo Kobės uosto bokšto ir Kobės jūrų muziejaus. Šis pakrantės parkas yra puiki vieta pamatyti Kobės panoramą ir stebėti saulėlydį virš uosto.
Kobės uostas


Per uostą nuo Meriken parko yra Umie, didžiulis komercinis kompleksas tiek vietiniams gyventojams, tiek lankytojams. Čia rasite prekybos centrą, pasaulines mažmeninės prekybos parduotuves, restoranus ir net „Mosaic Big Ferris Wheel“. Apžvalgos ratas vienam asmeniui kainuoja 800 jenų, o naktimis taip pat spalvingai apšviečiamas.
Kinų kvartalas Kobėje




Nankinmachi yra mažas kinų kvartalas Kobės centre, kuriame rasite daugybę kinų restoranų, parduotuvių ir kinų šventyklą. Tai puiki patirtis tiesiog pasivaikščioti keliais kvartalais ir pasimėgauti visa patirtimi.
Grįžimas į Kiotą
Baigę vakarą Kobėje, laikas grįžti į Kiotą Shinkansen kulkiniu traukiniu. Tiesiog iš anksto užsisakykite bilietą į abi puses, kad ne tik turėtumėte vietą, bet ir nepraleistumėte paskutinių traukinių vakare. Mes nusipirkome traukinio bilietą Kobė-Kiotas, kai priėmėme paskutinę minutę sprendimą spėti į Hirosimos-Kobės traukinį, kad įtrauktume dar vieną stotelę į mūsų dienos kelionę.
Į Kiotą grįžome apie 21:30 po beveik 14 valandų dienos kelionės į Hirosimą ir Kobę. Hirosima yra puiki dienos kelionė iš Kioto, jei neketinate keliauti toliau į pietus Japonijoje. Taip pat į šią dienos kelionę galite įtraukti Kobę ir Miyajima, bet geriausia juos įtraukti vasarą, kai yra daugiau dienos šviesos.
Dalintis yra rūpestis!